Гарантії

ГРУПА КОМПАНІЙ БІЛАГРО: 0% РИЗИКІВ!

При укладанні першої угоди з компанією-постачальником у Клієнта виникає ціла низка страхів, пов'язаних з початком нового співробітництва. І ці страхи можна назвати безпідставними. Ризики супроводжують клієнта протягом всієї угоди.


Група компаній Білагро піклується про те, щоб усі етапи угоди пройшли чітко і вимагали від Клієнта мінімум витрат (фінансових, часових і моральних). Безпека Клієнта є пріоритетом для нашої компанії. Очевидно, що набагато краще запобігти небезпеці, ніж боротися з наслідками. Саме тому ми постійно досліджуємо та аналізуємо ризики, пов'язані з купівлею техніки та запасних частин. Крім того, робота нашої компанії спрямована на виключення будь-яких видів ризиків Клієнтів при роботі з Білагро.

Нижче описані найпоширеніші страхи Клієнтів, що виникають при купівлі техніки та запчастин, і рішення Групи компаній, спрямовані на їх виключення.

1. Страх вибору невідповідної техніки.
Мало обрати для роботи якісну техніку, набагато важливіше обрати техніку відповідну. Техніка, яка підібрана правильно з урахуванням поставлених завдань і специфіки діяльності, є основою для успішного ведення робіт у всіх галузях народного господарства.
Саме тому Група компаній Білагро використовує практику консультування. Це стосується не тільки питань вибору техніки з урахуванням всіх побажань, а й питань підбору комплектуючих, експлуатації техніки та багатьох інших. У будь-якій філії Групи компаній Вам дадуть відповідь на всі питання, пов'язані з технікою, запчастинами та сервісом.

2. Страх переплати по кредиту.
Група компаній Білагро надає Клієнту можливість покупки техніки з використанням цілого комплексу фінансових інструментів. Ми співпрацюємо з банками, що пропонують мінімальні відсоткові ставки по кредитах для фізичних і юридичних осіб. Крім того, широкий вибір пропонованих нами інструментів дозволяє Клієнту вибрати найбільш відповідні. Варто відзначити також, що дохід компанії Клієнта безпосередньо залежить від термінів покупки техніки. Техніка, куплена сьогодні, відразу починає працювати на компанію, приносячи Клієнту дохід. Крім того, потрібно враховувати цінність грошей у часі. Це означає, що сума кредиту, отримана сьогодні в банку, за вартістю вище такої ж суми (навіть з урахуванням відсотків), виплаченої банку після закінчення терміну кредиту. Також не варто забувати про інфляцію: наприклад, при 12%-ій інфляції відсоткова ставка по кредиту в розмірі 12% річних - це вигідно.
Таким чином, кредити, пропоновані партнерами ГК Білагро - ефективний інструмент, що дозволяє Клієнту купувати техніку і при цьому не тільки економити, але і примножувати гроші.
Крім того, ми пропонуємо великий вибір альтернативних фінансових інструментів. У їх числі — лізинг, факторинг (альтернатива відстрочення платежу), субсидування і багато інших. Різноманітність фінансових інструментів і допомога наших співробітників в їх підборі дає можливість кожному Клієнту ефективно здобувати необхідну техніку.

3. Страх співпраці з недобросовісними компаніями (втрата грошей).
Група компаній Білагро гарантує прозорість відносин Постачальник — Клієнт і всього документообігу, що супроводжує покупку. Тому Клієнт має можливість контролювати абсолютно всі етапи угоди.
Нашу позитивну репутацію ми напрацьовуємо вже понад 15 років, чесно працюючи на ринку техніки та запчастин. Ще до початку операції Клієнт може ознайомитися з необхідними документами (реєстраційними, дилерськими свідоцтвами та ін.). Довіра наших Клієнтів є найкращим підтвердженням цього.

4. Страх відмови або зриву відвантаження товару в регіони, порушення термінів постачання.
Для того щоб бути ближче до Клієнта, з кожним роком в Росії, Україні, Казахстані та Білорусі відкриваються нові філії та торгові точки Білагро. Однак, навіть якщо Клієнт перебуває далеко від нас, це ніяк не впливає на можливість відвантаження товару. Ми здійснюємо доставку товару в регіони як своїм, так і залученим транспортом. Наявність свого транспорту дозволяє нам не залежати від логістичних компаній. Послуги сторонніх перевізників ми використовуємо лише в крайньому випадку. Це гарантує можливість отримання Клієнтом замовлення в будь-який зручний час.
Всі пункти, що стосуються руху товару, зафіксовані в договорі між ГК Білагро і Клієнтом. Зокрема, це відноситься до термінів і інших умов відвантаження. Крім того, нами передбачені штрафні санкції за порушення умов, зафіксованих в договорі, що є додатковою гарантією для Клієнта.

5. Страх отримання товару в неналежному стані.
Добре відбудована система складської логістики дозволяє постачати Клієнту техніку в робочому стані, а також ретельно перевіряти комплектність товару безпосередньо перед відвантаженням. При зберіганні техніки на складі фахівцями по гарантії та сервісу постійно здійснюється контроль робочого стану товару.
Крім того, перед відвантаженням техніки Клієнту проводиться обов'язкова передпродажна підготовка. У неї входить контрольна перевірка працездатності, комплектація всіх необхідних документів та рекламної продукції. Після такої підготовки техніка повністю готова до роботи.

6. Страх не знайти комплектуючі та відмова від сервісного обслуговування
Формування асортименту Групи компаній Білагро відбувається таким чином, що в наявності завжди є запасні частини та комплектуючі до техніки, яку ми постачаємо. У разі поломки це виключає простої техніки, пов'язані з пошуком запасних частин і комплектуючих до неї.
Крім того, ми надаємо обов'язкову гарантію на всю техніку, яку постачаємо, а також здійснюємо обов'язкове гарантійне і післягарантійне обслуговування для кінцевих споживачів. Наявність власного парку сервісних автомобілів робить можливим швидкий виїзд фахівців для усунення несправності.
Технічний сервіс є візитною карткою Групи компаній Білагро. Наші фахівці Управління гарантії та сервісу постійно підвищують свій професійний рівень для того щоб надати кваліфіковану допомогу кожному Клієнту. Ми цінуємо час і гроші Клієнта, тому зводимо до мінімуму простій техніки, пов'язаний з її ремонтом. Мобільні сервісні служби Білагро функціонують практично в усіх регіонах присутності Групи компаній.

Мета Групи компаній Білагро — звести до мінімуму всі ризики, що виникають в процесі відносин між Клієнтом і Постачальником. Ми прислухаємося до думки кожного Клієнта, постійно покращуючи рівень обслуговування та підвищуючи рівень професійних компетенцій своїх співробітників. Ми завжди готові до роботи з рекламаціями та приймаємо письмові відгуки про нашу роботу електронною поштою та телефоном. Крім того, за допомогою сайту Ви можете замовити дзвінок, подякувати, поскаржитися або внести конструктивні пропозиції в роботу Групи компаній Білагро.