Снігоболотохід «Хаскі» (БМЕ-1015): враження від тест-драйву

Безпека – ось, що відчуваєш, коли їдеш і пливеш на «Хаскі». Так, ви не помилилися, саме пливеш. «Хаскі» - це снігоболотохід, здатний пересуватися по воді. Робить він це як за рахунок колісного ходу, так і вбудованого гвинта (гвинт - опція). Нещодавно я був на тест-драйві цієї машини, він проходив у Мінській області в День рибалки на Смолевічському озері. Їздили по пересіченій місцевості, плавали по озеру, добиралися до островів. Сьогодні я хотів би розповісти детальніше про цю унікальну машину.

хаски6.jpg

«Хаскі» - це дуже крутий джип. Сама назва снігоболотохід має на увазі, що він може їхати і по снігу, і по болотах. Це повноцінна машина для пересіченої місцевості, для дуже важко прохідних доріг, для бездоріжжя. Звичайний позашляховик в такі місця не забереться.

Серйозна перевага «Хаскі» - це величезні колеса і шини низького тиску, вони дозволяють їй проїжджати в важкодоступних місцях. Є додаткові регулювання, наприклад, для проїзду по болоту шини потрібно трохи приспустити. Зробити це можна автоматично прямо з салону.

хаски8.jpg

Шини добре амортизують. Якщо ви стрибаєте через яму, де звичайний джип не проїде, то, звичайно, тряску ви відчуєте. А ось по зораному або заболоченому полю, будете їхати, як по асфальту. А ще машина може долати яри під кутом 40 градусів.

Є ще одне корисне регулювання. Водій може керувати фарами, що зручно на пересіченій місцевості або в лісі, коли шукаєш найдоступніший шлях при русі в темряві по бездоріжжю.

хаски4.jpg

«Хаскі» в базовій комплектації знаряджено лебідкою, яка встановлюється в передній частині. Якщо машина десь забуксує, то сама себе витягне. Автомобіль п'ятимісний: двоє людей попереду, троє ззаду. Плюс у нього дуже великий багажник, там можуть розміститися ще четверо.

Є досить великий люк з хорошим оглядом, завдяки йому ловити рибу або полювати можна прямо з машини, ну або просто милуватися краєвидами.

Складно порівнювати «Хаскі» з іншими автомобілями, вона сама по собі. Яким би гарним не був автомобіль, мінуси у нього теж завжди знайдуться, але тут кожен сам вирішує, що для нього недолік. По-перше, для управління такою машиною потрібна особлива категорія на управління снігоболотоходами, її видає Держтехнагляд. По-друге, «Хаскі» - не швидкісна машина, рекомендована швидкість руху - 50 км/год. На великі відстані її потрібно перевозити на лафеті. Лафети є, щоправда, двовісні, це теж має на увазі свою категорію прав.

Кому підійде цей автомобіль:

- нафтовикам, енергетикам, екологам, співробітникам МНС, прикордонникам, словом, тим, хто працює в екстремальних умовах далеко від доріг;

- мисливцям, рибалкам, тим, хто любить подорожувати в екстремальних умовах.

хаски3.jpg

Трохи про технічне оздоблення:

  • Двигун можна поставити бензиновий або дизельний. Дизельний Fiat CMD GN 199AT чотиритактний дизель з турбонаддувом 95 к.с., бензиновий - ВАЗ 21214-1000260, потужністю 81 к.с.;

  • Кузов зроблений зі склопластику;

  • Рама зварна;

  • Вантажопідйомність - 1000 кг;

  • Маса 2,3 тонни;

  • Кліренс - 66 см;

  • Шини наднизького тиску, це спільна розробка Белшини та МАЗ-МАН. У «Хаскі» взагалі дуже мало імпортних комплектуючих;

  • Паливний бак - 95 літрів, є додатковий бак на такий же об’єм. Заїхати або запливти з таким запасом можна далеко;

  • Підвіска незалежна на циліндричних пружинах з гідравлічними амортизаторами.

  • Механічна п'ятиступінчаста КПП;

  • Кермо з гідропідсилювачем.

  • Під замовлення машину можна зробити в будь-якому кольорі.

Хаски1.jpg

Найближчим часом ми отримаємо ці снегоболотоходи та плануємо влаштувати тест-драйв в реальних умовах, у нас вже зібралися охочі випробувати «Хаскі» на полюванні на качок і гусей у Білорусі. Крім того, з травня відкриємо запис на тест-драйв снігоболотоходу у Московській області. Про таку машину недостатньо почитати в Інтернеті або подивитися її на виставці, її потрібно випробувати в справі, і ми з радістю дамо такий шанс усім охочим. Щоб записатися на тест-драйв, пишіть на VV.Ribalko@belagro.com, докладніше про «Хаскі» читайте на сайті.

Якщо у вас є питання, буду радий відповісти на них у себе на сторінці в Facebook.

Успіхів всім.

Андрій Мілевич

Голова ради директорів ГК Білагро